Rebranding Fujitsu

Rebranding Fujitsu w parze z nową marką Fujitsu Uvance  

W paździeniku Fujitsu przedstawiło nową, odświeżoną i pełną energetycznych kolorów szatę graficzną. Zmiana ma na celu podkreślenie dążenia firmy do zrównoważonego rozwoju, gdzie każdy czerpie korzyści dzięki innowacyjnym rozwiązaniom i nowoczesnym technologiom.

Świeża odsłona niesie za sobą również nową myśl przewodnią, by tworzyć bardziej zrównoważony świat poprzez budowanie zaufania ludzi, dzieki stosowaniu innowacyjnych rozwiązań. Paleta ośmiu żywych kolorów ma podkreślać kulturę firmy opartą na otwartości
i szacunku dla różnorodności.

W centum każdej grafiki wpleciony jest znak nieskończoności symbolizujący nieustanną transormację i bezwzględną energię ludzi dążących do budowania znaczących zmian dla każdego z nas.

Przedstawiona została także nowa marka Fujitsu Uvance. Poprzez Fujitsu Uvance firma chce budować nowe prespektywy łącząc ludzi, technologie i nowe pomysły.  Skupia takie kluczowe obszary jak: zrónoważona produkcja, doświadczenie konsumenta, zdrowy tryb życia, społeczne zaufanie w połączeniu ze zmianami cyfrowymi, aplikacjami biznesowymi oraz hybrydowymi serwisami IT.

Główną rolą nowej marki jest stymulowanie rozwoju całej firmy w oparciu o wymienione wyżej kluczowe obszary zainteresowań.

Fujitsu chce zmieniać się dla ludzi, wraz ze zmieniającym się wokół światem. Dążenie do równowagi to dobry krok w stronę pełnej wyzwań rzeczywistości.

 

 
#

Administrator Klastra

 +48 42 631 29 20

adres email

Fundacja Politechniki Łódzkiej, ul. Żeromskiego 116 90-924 Łódź